INNOVATSION TA’LIM MUHITIDA PEDAGOGIK MODELLASHTIRISH MUAMMOLARI
Abstract
Maqolada pedagogik modellashtirish mohiyati, uni amalga oshirish yo‘llari, pedagogik ta’lim jarayonida talabalarni modellashtirishga o‘rgatish mazmuni bayon etilgan.
References
Вартофский М. Модели. Репрезентация и научное понимание.-Москва: Прогресс, 1988. -506 с.
Афанасьев В.Г., Беляева А.П., Беспалько В.П., Дахин А.Н. Педагогическое моделирование как продуктивный метод организации и исследования процесса дистанционного образования в вузе. // Успехи современного естествознания. – 2013. – № 3 – С. 109-112.
Козырев Н.А., Козырева О.А. Педагогическое моделирование как продукт и метод научно-педагогического исследования // Современная педагогика. 2015. № 8 [Электронный ресурс]. URL: http://pedagogika.snauka.ru /2015/08/4791 (дата обращения: 07.02.2019
Семёнова Л. М. Информационно-технологический ресурс в имиджело¬гической подготовке специалиста по связям с общественностью // Вестник ТГПУ. – 2010. – № 4(94). – C. 98-102.
Nurullaeva Sh.U. Modern pedagogical models of professional trining of future teachers in Uzbekistan. Excerpts from Uzbekistan. The special periodical journal of Uzbekistan writters and scholars hald in Egypt Alexandria University. Alexandria University, 2022. P. 95-97.
Nurullaeva Sh.U. MECHANISMS OF SELF-DEVELOPMENT IN PEDAGOGICAL ACTIVITY. E- Global Congress Hosted online from Dubai, U.A.E., E-Conference. Date: 19th February, 2023 Website: https://eglobalcongress.com/index.php/egc ISSN (E): 2836-3612. P. 9-15.
Нуруллаева Ш.У. Бўлажак ўқитувчилар касбий тайёргарлиги моделида педагогнинг профессионал компетентлигини ривожлантириш йўллари. Таълимда узвий касбий ривожланишнинг жамият тараққиётидаги роли, ривожланиш масалалари: мақсад ва вазифалар. Халқаро илмий-амалий конференция материаллари. Қарши-2022.150-152 б.