АНИМАЦИЯ САНЪАТИНИНГ ТАРБИЯВИЙ ВА ПСИХОЛОГИЯСИ МУАММОЛАРИ

Authors

  • Ибрагимов Рустам Қудратович Qarshi davlat universiteti

Abstract

Дарҳақиқат, фарзандларимизнинг онги ва дунёқарашини шакллантиришда, уларни миллий ва умуминсоний қадриятларга ҳурмат руҳида тарбиялашда кўпгина воситалар қатори мультфильмлар ҳам алоҳида ўрин тутади.

References

Ibragimov R.Q, The role of genres in animation //Academicia Globe: Inderscience Research. – 2022. – Т. 3. – №. 4. – С. 1-8.

Ibragimov R. Q, Possibilities of Computer Graphics and Functions. International Journal of Trend in Scientific Research and Development (IJTSRD), (2022). 1-2 б.

Ibragimov R. Q, Cўз санъати халқаро журнали международный журнал искусство слова international journal of word art №1 maxsus soni (2023) DOI http://dx.doi.org/10.26739/2181-9297-2023-2 88-91б.

Ibragimov R.Q, Scope and specificity of technological expression tools in the art of multiplication, International Engineering Journal For Research & Development Tom 5 Impact factor : 6.54 2021

Ibragimov R.Q, “Замонавий анимация санъатисининг бадиий-инновацион ривожланиш омиллари ва ютуғлари”, Муғаллим ҳем ўзлукcиз билимлендириў. Илмий -методикалық журналю №6 2022.1-6 б.

Ibragimov R.Q, Bolalar kamolotida multfilmlarning o‘rni, Kamoliddin behzod nomidagi milliy rassomlik va dizayn instituti. Respublika ilmiy-amaliy konferensiya “San’at yoshlar nigohida” to‘plami 2014y 18.03 7-soni 43-47 б

Bakhtiyorovich K. I., Shodikulovich T. A. The Role of Painting in the Folk Art of Surkhandarya //International Journal of Human Computing Studies. – 2021. – Т. 3. – №. 2. – С. 26-28.

Kamolov I. B. PROFESSIONAL EDUCATION OF STUDENTS STUDYING JEWELRY: THE THEORETIC BASIS //SCIENCE AND WORLD. – 2013. – Т. 69.

Камолов, И. Б. "ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ." СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ 21.

Шадиев Р. Д., Камолов И. Б. Педагогическая модель профессионального образования в ювелирном искусстве: основные параметры концепции //Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. – 2014. – №. 11-12. – С. 137-141.

Shadiev, R. D., & Kamolov, I. B. (2014). Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, (11-12), 137-141.

Shadiev, R. D., and I. В. Kamolov. "Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. № 11–12." (2014): 137-142.

Kamolov, I. (2014). Zargarlikda filigran texnikasi. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/286

Kamolov, I. (2015). Kasbiy ta’lim jarayonida o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/287

Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.

Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.

Камолов И. Б. ОРГАНИЗАЦИЯ ЗАНЯТИЙ ПО ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОМУ ИСКУССТВУ НА ОСНОВЕ СОВРЕМЕННЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ //Pedagogy & Psychology. Theory and practice. – 2015. – С. 50.

Камолов И. Б. Профессиональное образование учащихся ювелирного искусства: теоретические основы //Наука и мир. – 2016. – №. 2-3. – С. 68-69.

Kamolov I. B. MAJOR COMPONENTS AND TOPICS OF DISCIPLINES ACCORDING TO THE COMPOSITION OF JEWELRY AS A PEDAGOGICAL OBJECTIVE OF THE CREATIVE DEVELOPMENT OF COLLEGE ART STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2016. – Т. 4. – №. 2.

Kamolov I. B. Creative development of students in studying composition at the professional education of future jewelers //Eastern European Scientific Journal. – 2016. – №. 2.

KAMOLOV I. B., ARZIYEVA N. The Practical and Social Importance of Art in The Spiritual and Moral Form of the Person. – 2021.

Шодиев Р. Д., Камолов И. Б. КОМПОЗИЦИИ ЮВЕЛИРНЫХ ИЗДЕЛИЙ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЦЕЛЬ ТВОРЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ УЧАЩИХСЯ //Культура, наука, образование: проблемы и перспективы. – 2017. – С. 317-318.

Kamolov I. B. Some Stages Associated with Artistic and Creative Activity of Future Jeweler //Eastern European Scientific Journal. – 2017. – №. 1.

Kamolov, I. (2011). Ta’lim jarayonida ukuvchilar ijodiy kobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik-pedagogik shart-sharoitlari. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/288

Kamolov, I. (2017). Kasbiy ta’limda o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik xususiyatlari” . Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/289

Kamolov, I. (2016). “Zargarlik ta’limining an’anaviy amaliy san’at tizimidagi o‘rni”. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/290

Kamolov, I. (2017). Xalq amaliy-dekorativ san’atining badiny-amaliy ko‘nikmalari: an’analar va milliy qadriyatlarga tayanish. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/291

Kamolov, I. (2017). Касб-хунар коллежлари укувчиларининг шахеий ижодий кобилиятларини амалга ошириш боскичлари. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/292

Kamolov, I. (2017). Zargarlik san’atida usta-zargarlarning ijodiy sifatlari”. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/293

Kamolov, I. (2010). Zargarlik san’ati soxasida ukuvchilarni kasbiy ta’limining pedagogik modeli. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/294

Kamolov, I. (2018). O‘zbek milliy zargarlik san’ati orqali o‘quvchilar badiiy estetik tarbiyasini shakllantirish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/295

Kamolov, I. (2018). O‘quvchi-yoshlarda ijodkorlik faoliyatlarini tashkil qilishning asosiy omillari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/296

Камолов И. Б. ОСНОВНЫЕ ФАКТОРЫ ТВОРЧЕСТВА У СТУДЕНТОВ //Наука и мир. – 2019. – Т. 3. – №. 3. – С. 27-28.

Камолов И. Б. Особенности развития творческих способностей студентов в процессе профессионального образования //Молодой ученый. – 2020. – №. 10. – С. 136-138.

Камолов И. Б. ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ //СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ. – Т. 21.

Kamolov, I. (2021). Kasbiy faoliyat jarayonida talabalar ijodiy fikrlash qobiliyatinig shakllanashi va rivojlanashi. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/297

Kamolov, I. (2021). Grafik natyurtmortni yaratishni urganish tajribalari. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/298

Published

2023-12-16

How to Cite

Ибрагимов, Р. (2023). АНИМАЦИЯ САНЪАТИНИНГ ТАРБИЯВИЙ ВА ПСИХОЛОГИЯСИ МУАММОЛАРИ. INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE on the Topic: “Priority Areas for Ensuring the Continuity of Fine Art Education: Problems and solutions”, 1(01). Retrieved from https://ojs.qarshidu.uz/index.php/ts/article/view/212

Issue

Section

3. SAN’AT VA TA’LIMDA RAQAMLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARI HAMDA MULTIMEDIYA