MUXANDISLARNI LOYIHALASH KOMPETENSIYALARINI KOMPYUTER GARFIKASI VOSITASIDA RIVOJLANTIRISH TIZIMI

Authors

  • Jumanazarova Zuhra Qosimjonovna Namangan Muxandislik Texnologiya Instituti

Abstract

      Ushbu maqolada, muhandislar dizaynining fanlararo aloqasi, loyihaning haqiqiy muammosini hal qilish jarayonida mutaxassislarga barcha bilimlarni - chizmachilik, fizika, matematika va informatika orqali o‘zlashtirishga yordam berishi aniqlangan. Dizayn qobiliyatlari muhandislarning rivojlanishi uchun asosiy hisoblanadi. Ta'lim tizimida ularni tayyorlashning kompetensiyaviy yondashuvi ta'lim jarayonida shakllangan kompetensiyalarni taqsimlash va shakllantirishni o‘z ichiga oladi.

References

Алимов А.А. Бўлажак касб таълими ўқитувчиларини шахсга йўналтирилган технологиялар асосида инновацион фаолиятга тайёрлаш: Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори(РhD) монографияси автореферати. – Т.: 2018. – 48 б. 126

Алижонов О.И. Муҳандислик графикаси. Дарслик. – Т.: “Ўқитувчи”, 2004. – 176 б.

Арефьева О.В. Профессиональная подготовка студентовдизайнеров в процессе обучения компьютерной графике: Автореф. дисс…канд. пед. наук. – Магнитогорск, 2007.– 174 c.

Арцишевская Е. В. Индивидуально-типологические особенности подростков с художественно-изобразительными способностями // Известия РГПУ им. А. И. Герцена. 2008. №63-2. URL: httрs://cyberleninkа.ru/ аrticle/n/individuаlnо-tiроlоgicheskie-оsоbennоsti

Ачилова Д. А. Олий ўқув юртида ўқув жараёнини моделлаштириш (“Чизма геометрия ва муҳандислик графикаси” фани мисолида: Пед. фанл. бўйича фалс.докт. ... атореферат.‒Т.:2020. ‒ 13 б.

Балл Г. А. Теория учебных задач. Оброзавания педогагические науки -М.,1990.125 с.- ИСБН 5-7155-0071-0.

Боровков А.И. и др. Современное инженерное образование/ учеб. пособие. – Санкт-Петербург: Изд-во Политехн. ун-та, 2012. ‒ 80 с.

Панкина М.В. Основы методологии дизайн-проектирования // учеб. пособие. Екатеринбург Издательство Уральского университета ‒ 2020.‒ 64 ‒71 с.

Гершунский Б.С. Компьютеризация в сфере образования: проблемы и перспективы. – М., 2008. – 268 с. 26.

Грибан О.Н. Формирование информационной компетентности студентов педагогического ВУЗА. Моног. ‒ Екатеринбург: ИД «Екатеринбург», 2015 ‒ 92 с.

Bakhtiyorovich K. I., Shodikulovich T. A. The Role of Painting in the Folk Art of Surkhandarya //International Journal of Human Computing Studies. – 2021. – Т. 3. – №. 2. – С. 26-28.

Kamolov I. B. PROFESSIONAL EDUCATION OF STUDENTS STUDYING JEWELRY: THE THEORETIC BASIS //SCIENCE AND WORLD. – 2013. – Т. 69.

Камолов, И. Б. "ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ." СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ 21.

Шадиев Р. Д., Камолов И. Б. Педагогическая модель профессионального образования в ювелирном искусстве: основные параметры концепции //Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. – 2014. – №. 11-12. – С. 137-141.

Shadiev, R. D., & Kamolov, I. B. (2014). Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, (11-12), 137-141.

Shadiev, R. D., and I. В. Kamolov. "Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. № 11–12." (2014): 137-142.

Kamolov, I. (2014). Zargarlikda filigran texnikasi. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/286

Kamolov, I. (2015). Kasbiy ta’lim jarayonida o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/287

Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.

Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.

Камолов И. Б. ОРГАНИЗАЦИЯ ЗАНЯТИЙ ПО ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОМУ ИСКУССТВУ НА ОСНОВЕ СОВРЕМЕННЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ //Pedagogy & Psychology. Theory and practice. – 2015. – С. 50.

Камолов И. Б. Профессиональное образование учащихся ювелирного искусства: теоретические основы //Наука и мир. – 2016. – №. 2-3. – С. 68-69.

Kamolov I. B. MAJOR COMPONENTS AND TOPICS OF DISCIPLINES ACCORDING TO THE COMPOSITION OF JEWELRY AS A PEDAGOGICAL OBJECTIVE OF THE CREATIVE DEVELOPMENT OF COLLEGE ART STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2016. – Т. 4. – №. 2.

Kamolov I. B. Creative development of students in studying composition at the professional education of future jewelers //Eastern European Scientific Journal. – 2016. – №. 2.

KAMOLOV I. B., ARZIYEVA N. The Practical and Social Importance of Art in The Spiritual and Moral Form of the Person. – 2021.

Шодиев Р. Д., Камолов И. Б. КОМПОЗИЦИИ ЮВЕЛИРНЫХ ИЗДЕЛИЙ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЦЕЛЬ ТВОРЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ УЧАЩИХСЯ //Культура, наука, образование: проблемы и перспективы. – 2017. – С. 317-318.

Kamolov I. B. Some Stages Associated with Artistic and Creative Activity of Future Jeweler //Eastern European Scientific Journal. – 2017. – №. 1.

Kamolov, I. (2011). Ta’lim jarayonida ukuvchilar ijodiy kobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik-pedagogik shart-sharoitlari. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/288

Kamolov, I. (2017). Kasbiy ta’limda o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik xususiyatlari” . Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/289

Kamolov, I. (2016). “Zargarlik ta’limining an’anaviy amaliy san’at tizimidagi o‘rni”. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/290

Kamolov, I. (2017). Xalq amaliy-dekorativ san’atining badiny-amaliy ko‘nikmalari: an’analar va milliy qadriyatlarga tayanish. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/291

Kamolov, I. (2017). Касб-хунар коллежлари укувчиларининг шахеий ижодий кобилиятларини амалга ошириш боскичлари. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/292

Kamolov, I. (2017). Zargarlik san’atida usta-zargarlarning ijodiy sifatlari”. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/293

Kamolov, I. (2010). Zargarlik san’ati soxasida ukuvchilarni kasbiy ta’limining pedagogik modeli. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/294

Kamolov, I. (2018). O‘zbek milliy zargarlik san’ati orqali o‘quvchilar badiiy estetik tarbiyasini shakllantirish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/295

Kamolov, I. (2018). O‘quvchi-yoshlarda ijodkorlik faoliyatlarini tashkil qilishning asosiy omillari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/296

Камолов И. Б. ОСНОВНЫЕ ФАКТОРЫ ТВОРЧЕСТВА У СТУДЕНТОВ //Наука и мир. – 2019. – Т. 3. – №. 3. – С. 27-28.

Камолов И. Б. Особенности развития творческих способностей студентов в процессе профессионального образования //Молодой ученый. – 2020. – №. 10. – С. 136-138.

Камолов И. Б. ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ //СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ. – Т. 21.

Kamolov, I. (2021). Kasbiy faoliyat jarayonida talabalar ijodiy fikrlash qobiliyatinig shakllanashi va rivojlanashi. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/297

Kamolov, I. (2021). Grafik natyurtmortni yaratishni urganish tajribalari. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/298

Published

2023-12-16

How to Cite

Jumanazarova , Z. (2023). MUXANDISLARNI LOYIHALASH KOMPETENSIYALARINI KOMPYUTER GARFIKASI VOSITASIDA RIVOJLANTIRISH TIZIMI. INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE on the Topic: “Priority Areas for Ensuring the Continuity of Fine Art Education: Problems and solutions”, 1(01). Retrieved from https://ojs.qarshidu.uz/index.php/ts/article/view/205

Issue

Section

3. SAN’AT VA TA’LIMDA RAQAMLI TA’LIM TEXNOLOGIYALARI HAMDA MULTIMEDIYA