ЧИЗМАЧИЛИК ФАНИНИ ЎЗЛАШТИРИШДА ТАЪСИР ЭТУВЧИ САЛБИЙ ОМИЛЛАР

Authors

  • Э. Э .Хўжақулов Qarshi davlat universiteti

Abstract

Ушбу мақолада чизмачилик фанида паст ўзлаштириш сабаблари, ўзлаштириши суст бўлган талабалар билан ишлаш методикаси ёритилган.

References

E.Ro‘ziyev, A.Ashirboyev. Muhandislik grafikasini o‘qitish metodikasi. -T. “Yangi asr avlodi” nashriyoti., 2010.

И.Раҳмонов. Чизмаларни чизиш ва ўқиш. -Т. «Ўқитувчи» нашриёти., 1992.

Очилов Ф.Э., Хужакулов Э.Э. Формирования и развития пространственного воображения в школе на уроках черчения // “Zamonaviy arxitekturada chizma geometriya masalalarini qo`llash muammolari va yechimlari” номли республика илмий-амалий конференцияси. - Наманган: Наманган муҳандислик қурилиши институти босмахонаси, 2022. - С. 402-407.

Очилов Ф.Э., Эгамбердиев М. Ф. Макет ясаш технологияси ва уни ўргатиш методикаси чизмачилик таълими самарадорлигини оширувчи омил сифатида // Муғаллим ҳәм үзликсиз билимлендириў. – 2020. - №3. – С. 18-22.

Очилов Ф.Э., Хўжақулов Э. Формирование и развитие пространственного воображения на уроках черчения как средства улучшающий качества образование в школе // Муғаллим ҳәм үзликсиз билимлендириў, №3/3. 2022. Нөкис, 90-93 бетлар.

Ochilov Farkhod, Khuzhakulov Elbek, ODELLIERUNG ALS METHODE DER BILDUNG UND ENTWICKLUNG DER RÄUMLICHEN VORSTELLUNGSKRAFT IN DER SCHULE IM ZEICHNUNGSUNTERRICHT // Berlin Studies Transnational Journal of Science and Humanities ISSN 2749-0866. Vol.2 Issue 1.5 Pedagogical sciences. 507-511 pages/ http://berlinstudies.de/

Bakhtiyorovich K. I., Shodikulovich T. A. The Role of Painting in the Folk Art of Surkhandarya //International Journal of Human Computing Studies. – 2021. – Т. 3. – №. 2. – С. 26-28.

Kamolov I. B. PROFESSIONAL EDUCATION OF STUDENTS STUDYING JEWELRY: THE THEORETIC BASIS //SCIENCE AND WORLD. – 2013. – Т. 69.

Камолов, И. Б. "ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ." СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ 21.

Шадиев Р. Д., Камолов И. Б. Педагогическая модель профессионального образования в ювелирном искусстве: основные параметры концепции //Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. – 2014. – №. 11-12. – С. 137-141.

Shadiev, R. D., & Kamolov, I. B. (2014). Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, (11-12), 137-141.

Shadiev, R. D., and I. В. Kamolov. "Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. № 11–12." (2014): 137-142.

Juraeva N. J. EXPERIMENTAL STUDY OF THE EFFECTIVENESS OF THE PROCESS OF TRAINING SCHOOL PRINCIPALS TO IMPLEMENT QUALITY MANAGEMENT OF SCHOOL EDUCATION //The American Journal of Social Science and Education Innovations. – 2023. – Т. 5. – №. 01. – С. 10-18.

Jurayeva N. THE CONCEPT OF QUALITY OF SCHOOL EDUCATION AND ITS ESSENCE //Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal. – 2021. – Т. 2021. – №. 5. – С. 62-72.

Juraeva N. J. THE ESSENCE AND FUNCTIONAL FEATURES OF QUALITY MANAGEMENT IN SCHOOL EDUCATION //Scientific reports of Bukhara State University. – 2021. – Т. 5. – №. 56. – С. 221-232.

Jorayeva N. J. Development trends of the school education quality concept in modern education //ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal. – 2021. – Т. 11. – №. 9. – С. 761-766.

Juraeva N. J. EXPERIMENTAL STUDY OF THE EFFECTIVENESS OF THE PROCESS OF TRAINING SCHOOL PRINCIPALS TO IMPLEMENT QUALITY MANAGEMENT OF SCHOOL EDUCATION //The American Journal of Social Science and Education Innovations. – 2023. – Т. 5. – №. 01. – С. 10-18.

Jamolidinovna J. N. Experimental Study of the Effectiveness of the Process of Training School Principals to Implement Quality Management of School Education //INTERNATIONAL JOURNAL OF INCLUSIVE AND SUSTAINABLE EDUCATION. – 2022. – Т. 1. – №. 4. – С. 122-127.

Juraeva N. PEDAGOGICAL CONDITIONS OF PRACTICAL PREPARATION OF SCHOOL MANAGERS FOR THE IMPLEMENTATION OF QUALITY MANAGEMENT IN EDUCATION //Журнал иностранных языков и лингвистики. – 2022. – Т. 6. – №. 6. – С. 132-145.

Kamolov, I. (2014). Zargarlikda filigran texnikasi. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/286

Kamolov, I. (2015). Kasbiy ta’lim jarayonida o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/287

Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.

Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.

Камолов И. Б. ОРГАНИЗАЦИЯ ЗАНЯТИЙ ПО ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОМУ ИСКУССТВУ НА ОСНОВЕ СОВРЕМЕННЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ //Pedagogy & Psychology. Theory and practice. – 2015. – С. 50.

Камолов И. Б. Профессиональное образование учащихся ювелирного искусства: теоретические основы //Наука и мир. – 2016. – №. 2-3. – С. 68-69.

Kamolov I. B. MAJOR COMPONENTS AND TOPICS OF DISCIPLINES ACCORDING TO THE COMPOSITION OF JEWELRY AS A PEDAGOGICAL OBJECTIVE OF THE CREATIVE DEVELOPMENT OF COLLEGE ART STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2016. – Т. 4. – №. 2.

Kamolov I. B. Creative development of students in studying composition at the professional education of future jewelers //Eastern European Scientific Journal. – 2016. – №. 2.

KAMOLOV I. B., ARZIYEVA N. The Practical and Social Importance of Art in The Spiritual and Moral Form of the Person. – 2021.

Шодиев Р. Д., Камолов И. Б. КОМПОЗИЦИИ ЮВЕЛИРНЫХ ИЗДЕЛИЙ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЦЕЛЬ ТВОРЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ УЧАЩИХСЯ //Культура, наука, образование: проблемы и перспективы. – 2017. – С. 317-318.

Kamolov I. B. Some Stages Associated with Artistic and Creative Activity of Future Jeweler //Eastern European Scientific Journal. – 2017. – №. 1.

Kamolov, I. (2011). Ta’lim jarayonida ukuvchilar ijodiy kobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik-pedagogik shart-sharoitlari. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/288

Kamolov, I. (2017). Kasbiy ta’limda o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik xususiyatlari” . Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/289

Kamolov, I. (2016). “Zargarlik ta’limining an’anaviy amaliy san’at tizimidagi o‘rni”. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/290

Kamolov, I. (2017). Xalq amaliy-dekorativ san’atining badiny-amaliy ko‘nikmalari: an’analar va milliy qadriyatlarga tayanish. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/291

Kamolov, I. (2017). Касб-хунар коллежлари укувчиларининг шахеий ижодий кобилиятларини амалга ошириш боскичлари. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/292

Kamolov, I. (2017). Zargarlik san’atida usta-zargarlarning ijodiy sifatlari”. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/293

Kamolov, I. (2010). Zargarlik san’ati soxasida ukuvchilarni kasbiy ta’limining pedagogik modeli. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/294

Kamolov, I. (2018). O‘zbek milliy zargarlik san’ati orqali o‘quvchilar badiiy estetik tarbiyasini shakllantirish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/295

Kamolov, I. (2018). O‘quvchi-yoshlarda ijodkorlik faoliyatlarini tashkil qilishning asosiy omillari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/296

Камолов И. Б. ОСНОВНЫЕ ФАКТОРЫ ТВОРЧЕСТВА У СТУДЕНТОВ //Наука и мир. – 2019. – Т. 3. – №. 3. – С. 27-28.

Камолов И. Б. Особенности развития творческих способностей студентов в процессе профессионального образования //Молодой ученый. – 2020. – №. 10. – С. 136-138.

Камолов И. Б. ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ //СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ. – Т. 21.

Kamolov, I. (2021). Kasbiy faoliyat jarayonida talabalar ijodiy fikrlash qobiliyatinig shakllanashi va rivojlanashi. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/297

Kamolov, I. (2021). Grafik natyurtmortni yaratishni urganish tajribalari. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/298

Published

2023-12-15

How to Cite

Э. Э .Хўжақулов , Э. Э. .Хўжақулов. (2023). ЧИЗМАЧИЛИК ФАНИНИ ЎЗЛАШТИРИШДА ТАЪСИР ЭТУВЧИ САЛБИЙ ОМИЛЛАР. INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE on the Topic: “Priority Areas for Ensuring the Continuity of Fine Art Education: Problems and solutions”, 1(01). Retrieved from https://ojs.qarshidu.uz/index.php/ts/article/view/173

Issue

Section

2. TASVIRIY VA AMALIY SAN’AT, MUSIQA TA’LIMI UZVIYLIGINI TA’MINLASH MUAMMOLARI HAMDA ISTIQBOLLARI