BUGUNGI KUNDA TALABANING FAZOVIY TASAVVURU VA MANTIQIY FIKRLASHINI TAKOMILLASHTIRISH TASVIRIY SAN’AT DARSLARIDA INNOVATSION TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH MASALALARI HAQIDA
Abstract
Maqolada tasviriy san’at darslarida zamonaviy innovatsion texnologiyalardan foydalanish, shu orqali o‘quvchilar ongiga milliy istiqlol g‘oyalarini singdirish usullari hamda tasviriy san’atga oid umumiy tushunchalar, foydali usullar haqida so‘z boradi.
References
Barkamol avlod O‘zbekiston taraqqiyotining poydevori. – Tosh: Sharq, 1997.
Turg’unboyev K., Rizayev A. «Zamonaviy pedagogik texnologiyalar». Andijon 2008.
Abdirasilov S., Tolipov N. «Rangtasvir». T., 2005. Ishmuxammedov R. Innovatsion texnotogiyalar yordamida ta’lim samaradorligini oshirish. T. 2004 y
Saidaxmedov N. Pedagogik texnologiya. T. 2002
Qo‘ziev T., Egamov A., Qanoatov T., Nurqobilov A., «Rangtasvir». «San’at». T., 2003.
Nabiev M. «Rangshunoslik». T.: O‘qituvchi, 1996. 7. Nabiev M., Azimova B. «Rasm chizishga o‘rgatish metodikasi». T.: O‘qituvchi, 1976.
S. Abdirasilov. Tasviriy san’at o ‘qitish metodikasidan am aliy mashg‘ulotlarini ibajarish. Т., 1996.
S. Abdirasilov. Tasviriy sa n ’at atam alari. Т ., 2003.
Abdirasilov, N. Tolipov. R angtasvir. Т ., «Bilim », 2005.
B. Boymetov, S. Abdirasilov. C hizm atasvir. Т ., G ‘. G'ulom nomidagi nashriyot, 2004.
Bobonazarov S. U. Tasvirlarni grizayl texnikasida ishlashning o‘ziga xosligi //Innovative Development in Educational Activities. – 2022. – Т. 1. – №. 6. – С. 114-118.
Шавдиров, С. А. (2017). Подготовка будущих учителей к исследовательской деятельности. Педагогическое образование и наука, (2), 109-110.
Soli Tolibovich Sadiyev O‘RTA ASRLAR SHARQ MINIATYURA MAKTABLARINING METODLARI // SAI. 2022. №C2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/o-rta-asrlar-sharq-miniatyura-maktablarining-metodlari (дата обращения: 26.10.2023).
Niyazovish G. I. WAYS OF USE OF MODERN INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN FINE ARTS CLASSES AND THROUGH THE IMPROVEMENT OF IDEAS OF NATIONAL INDEPENDENCE TO STUDENTS //Galaxy International Interdisciplinary Research Journal. – 2021. – Т. 9. – №. 12. – С. 234-237.
Vosiyeva, A. (2023). USE OF TRANSFORMATION IN THE DIRECTION OF DESIGN AND ITS IMPORTANCE. Science and innovation, 2(A4), 31-33.
Bakhtiyorovich K. I., Shodikulovich T. A. The Role of Painting in the Folk Art of Surkhandarya //International Journal of Human Computing Studies. – 2021. – Т. 3. – №. 2. – С. 26-28.
Kamolov I. B. PROFESSIONAL EDUCATION OF STUDENTS STUDYING JEWELRY: THE THEORETIC BASIS //SCIENCE AND WORLD. – 2013. – Т. 69.
Камолов, И. Б. "ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ." СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ 21.
Шадиев Р. Д., Камолов И. Б. Педагогическая модель профессионального образования в ювелирном искусстве: основные параметры концепции //Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. – 2014. – №. 11-12. – С. 137-141.
Shadiev, R. D., & Kamolov, I. B. (2014). Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, (11-12), 137-141.
Shadiev, R. D., and I. В. Kamolov. "Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. № 11–12." (2014): 137-142.
Kamolov, I. (2014). Zargarlikda filigran texnikasi. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/286
Kamolov, I. (2015). Kasbiy ta’lim jarayonida o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/287
Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.
Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.
Камолов И. Б. ОРГАНИЗАЦИЯ ЗАНЯТИЙ ПО ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОМУ ИСКУССТВУ НА ОСНОВЕ СОВРЕМЕННЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ //Pedagogy & Psychology. Theory and practice. – 2015. – С. 50.
Камолов И. Б. Профессиональное образование учащихся ювелирного искусства: теоретические основы //Наука и мир. – 2016. – №. 2-3. – С. 68-69.
Kamolov I. B. MAJOR COMPONENTS AND TOPICS OF DISCIPLINES ACCORDING TO THE COMPOSITION OF JEWELRY AS A PEDAGOGICAL OBJECTIVE OF THE CREATIVE DEVELOPMENT OF COLLEGE ART STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2016. – Т. 4. – №. 2.
Kamolov I. B. Creative development of students in studying composition at the professional education of future jewelers //Eastern European Scientific Journal. – 2016. – №. 2.
KAMOLOV I. B., ARZIYEVA N. The Practical and Social Importance of Art in The Spiritual and Moral Form of the Person. – 2021.
Шодиев Р. Д., Камолов И. Б. КОМПОЗИЦИИ ЮВЕЛИРНЫХ ИЗДЕЛИЙ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЦЕЛЬ ТВОРЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ УЧАЩИХСЯ //Культура, наука, образование: проблемы и перспективы. – 2017. – С. 317-318.
Kamolov I. B. Some Stages Associated with Artistic and Creative Activity of Future Jeweler //Eastern European Scientific Journal. – 2017. – №. 1.
Kamolov, I. (2011). Ta’lim jarayonida ukuvchilar ijodiy kobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik-pedagogik shart-sharoitlari. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/288
Kamolov, I. (2017). Kasbiy ta’limda o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik xususiyatlari” . Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/289
Kamolov, I. (2016). “Zargarlik ta’limining an’anaviy amaliy san’at tizimidagi o‘rni”. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/290
Kamolov, I. (2017). Xalq amaliy-dekorativ san’atining badiny-amaliy ko‘nikmalari: an’analar va milliy qadriyatlarga tayanish. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/291
Kamolov, I. (2017). Касб-хунар коллежлари укувчиларининг шахеий ижодий кобилиятларини амалга ошириш боскичлари. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/292
Kamolov, I. (2017). Zargarlik san’atida usta-zargarlarning ijodiy sifatlari”. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/293
Kamolov, I. (2010). Zargarlik san’ati soxasida ukuvchilarni kasbiy ta’limining pedagogik modeli. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/294
Kamolov, I. (2018). O‘zbek milliy zargarlik san’ati orqali o‘quvchilar badiiy estetik tarbiyasini shakllantirish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/295
Kamolov, I. (2018). O‘quvchi-yoshlarda ijodkorlik faoliyatlarini tashkil qilishning asosiy omillari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/296
Камолов И. Б. ОСНОВНЫЕ ФАКТОРЫ ТВОРЧЕСТВА У СТУДЕНТОВ //Наука и мир. – 2019. – Т. 3. – №. 3. – С. 27-28.
Камолов И. Б. Особенности развития творческих способностей студентов в процессе профессионального образования //Молодой ученый. – 2020. – №. 10. – С. 136-138.
Камолов И. Б. ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ //СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ. – Т. 21.
Kamolov, I. (2021). Kasbiy faoliyat jarayonida talabalar ijodiy fikrlash qobiliyatinig shakllanashi va rivojlanashi. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/297
Kamolov, I. (2021). Grafik natyurtmortni yaratishni urganish tajribalari. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/298