ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАЪЛИМ ВА ТАРБИЯСИДА ТАСВИРИЙ САНЪАТ ЎҚИТУВЧИСИНИНГ АҲАМИЯТИ
Abstract
Мақолада умумтаълим мактаблари, чунончи, тасвирий санъат фанини ўқитишдаги ечимини кутаётган долзарб муаммолар тавсифлаб берилади. Шунингдек уни бартараф этишда мутахассислик фани ўқитувчисининг ўрни асослаб берилади.
References
Imomatova, U. (2022). Mustaqillik tasviriy san’atning ishlab chiqarish tendensiyalari. Fan va ta'lim , 3 (8), 175-182
Имоматова, У. М. (2023, March). Композицияда эскиз бажариш орқали бадиий тасаввурни ошириш. In International scientific research conference (Vol. 1, No. 12, pp. 13-17).
Mirpulatovna, I. U. (2023). Mustaqillik davrida haykaltaroshlik san’atining rivojlanish tendensiyasi. Journal of new century innovations, 27(5), 37-42.
Imomatova Umida, Nutfullayev Muxtor/ Tasviriy san’at darslarida yoshlarga o‘zbek milliy tasviriy san’atni o‘qitishning psixologik asoslari/ Proceedings of International Conference on Educational Discoveries and Humanities, 2(2), 204-207. 2023
Bеrdiyev Doston Abduvoitovich. (2023). Таsviriy san’atning fanlararo aloqalar tizimidagi o‘rni. pedagogs jurnali, 31(1), 142–148.
Х Э Султанов. (2023). Метoдикa препoдaвaния приклaднoй грaфики в худoжеcтвеннo-oбрaзoвaтельных учреждениях реcпублики Узбекиcтaн. PEDAGOGS Jurnali, 32(2), 4–8;
Х Э Султанов. (2023). Талабалар фаоллаштиришда халқаро ҳамкорликни ривожлантиришнинг таъсири. PEDAGOGS jurnali 34 (3), 73-78.;
Bеrdiyev Doston Abduvoitovich 2023. Umumta’lim maktablarida tasviriy san’atni o‘qitish muammolari (tasviriy san’atni o‘qitish metodikasi tarixi). Scientific Impulse. 1, 9 (May 2023), 520–527.
Laylo Mirsoatova/ Use of innovative methods in the development of students‘ creative abilities / Current research journal of pedagogics (ISSN –2767-3278) volume 03 issue 01Pages: 45-49;
Laylo Mirsoatova Botir Boltabayevich Baymetov. Oliy pyedagogik ta’limda inson qomatini tasvirlashning nazariyasi va myetodikasi.2020/11 "Science and Education" Scientific Journal November 2020 / Volume 1 Issue 8. Страницы 467-475
Laylo Mirsoatova Botir Boltabayevich Baymetov. Theory and methods of depicting the human body in higher pedagogical education.2020 / 11 "Science and "Science and Education" Scientific Journal August 2021 / Volume 2 Issue 8 Education" Scientific Journal November 2020 / Volume 1 Issue 8. Страницы 467-475
Bakhtiyorovich K. I., Shodikulovich T. A. The Role of Painting in the Folk Art of Surkhandarya //International Journal of Human Computing Studies. – 2021. – Т. 3. – №. 2. – С. 26-28.
Kamolov I. B. PROFESSIONAL EDUCATION OF STUDENTS STUDYING JEWELRY: THE THEORETIC BASIS //SCIENCE AND WORLD. – 2013. – Т. 69.
Камолов, И. Б. "ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ." СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ 21.
Шадиев Р. Д., Камолов И. Б. Педагогическая модель профессионального образования в ювелирном искусстве: основные параметры концепции //Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. – 2014. – №. 11-12. – С. 137-141.
Shadiev, R. D., & Kamolov, I. B. (2014). Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, (11-12), 137-141.
Shadiev, R. D., and I. В. Kamolov. "Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept. № 11–12." (2014): 137-142.
Kamolov, I. (2014). Zargarlikda filigran texnikasi. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/286
Kamolov, I. (2015). Kasbiy ta’lim jarayonida o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning o‘ziga xos xususiyatlari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/287
Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.
Камолов И. Б. К вопросу о психолого-педагогических условиях профессиональной подготовки мастера-ювелира при изучении основ композиции //Молодой ученый. – 2015. – №. 3. – С. 780-783.
Камолов И. Б. ОРГАНИЗАЦИЯ ЗАНЯТИЙ ПО ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОМУ ИСКУССТВУ НА ОСНОВЕ СОВРЕМЕННЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ ДЛЯ ПОВЫШЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ //Pedagogy & Psychology. Theory and practice. – 2015. – С. 50.
Камолов И. Б. Профессиональное образование учащихся ювелирного искусства: теоретические основы //Наука и мир. – 2016. – №. 2-3. – С. 68-69.
Kamolov I. B. MAJOR COMPONENTS AND TOPICS OF DISCIPLINES ACCORDING TO THE COMPOSITION OF JEWELRY AS A PEDAGOGICAL OBJECTIVE OF THE CREATIVE DEVELOPMENT OF COLLEGE ART STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2016. – Т. 4. – №. 2.
Kamolov I. B. Creative development of students in studying composition at the professional education of future jewelers //Eastern European Scientific Journal. – 2016. – №. 2.
KAMOLOV I. B., ARZIYEVA N. The Practical and Social Importance of Art in The Spiritual and Moral Form of the Person. – 2021.
Шодиев Р. Д., Камолов И. Б. КОМПОЗИЦИИ ЮВЕЛИРНЫХ ИЗДЕЛИЙ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЦЕЛЬ ТВОРЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ УЧАЩИХСЯ //Культура, наука, образование: проблемы и перспективы. – 2017. – С. 317-318.
Kamolov I. B. Some Stages Associated with Artistic and Creative Activity of Future Jeweler //Eastern European Scientific Journal. – 2017. – №. 1.
Kamolov, I. (2011). Ta’lim jarayonida ukuvchilar ijodiy kobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik-pedagogik shart-sharoitlari. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/288
Kamolov, I. (2017). Kasbiy ta’limda o‘quvchilar ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik xususiyatlari” . Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/289
Kamolov, I. (2016). “Zargarlik ta’limining an’anaviy amaliy san’at tizimidagi o‘rni”. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/290
Kamolov, I. (2017). Xalq amaliy-dekorativ san’atining badiny-amaliy ko‘nikmalari: an’analar va milliy qadriyatlarga tayanish. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/291
Kamolov, I. (2017). Касб-хунар коллежлари укувчиларининг шахеий ижодий кобилиятларини амалга ошириш боскичлари. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/292
Kamolov, I. (2017). Zargarlik san’atida usta-zargarlarning ijodiy sifatlari”. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/293
Kamolov, I. (2010). Zargarlik san’ati soxasida ukuvchilarni kasbiy ta’limining pedagogik modeli. Electron Library Karshi EEI, 1(02). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/294
Kamolov, I. (2018). O‘zbek milliy zargarlik san’ati orqali o‘quvchilar badiiy estetik tarbiyasini shakllantirish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/295
Kamolov, I. (2018). O‘quvchi-yoshlarda ijodkorlik faoliyatlarini tashkil qilishning asosiy omillari. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/296
Камолов И. Б. ОСНОВНЫЕ ФАКТОРЫ ТВОРЧЕСТВА У СТУДЕНТОВ //Наука и мир. – 2019. – Т. 3. – №. 3. – С. 27-28.
Камолов И. Б. Особенности развития творческих способностей студентов в процессе профессионального образования //Молодой ученый. – 2020. – №. 10. – С. 136-138.
Камолов И. Б. ФОРМИРОВАНИЕ У УЧАЩИХСЯ УМЕНИЯ ПРЕПОДАВАТЬ ЮВЕЛИРНЫЕ УРОКИ //СЕКЦИЯЛАР:«ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КАДРЛАРДЫ ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ»«ПСИХОЛОГИЯ»«ӨНЕРТАНУ» СЕКЦИИ. – Т. 21.
Kamolov, I. (2021). Kasbiy faoliyat jarayonida talabalar ijodiy fikrlash qobiliyatinig shakllanashi va rivojlanashi. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/297
Kamolov, I. (2021). Grafik natyurtmortni yaratishni urganish tajribalari. Electron Library Karshi EEI, 2(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/298