TURISTIK HIZMATLAR BOZORI RIVOJLANISH TENDENSIYALARINING NAZARIY ASOSLARI

Authors

  • Xodjaeva Nodiraxon Abdurashidovna Toshkent davlat transport universiteti
  • Abdullaeva Nigora Shamsiddinovna Toshkent davlat transport universiteti

Abstract

Maqolada turistik xizmatlar bozori rivojlanishi va uni boshqarish jarayonining joriy tendensiyalari ko‘rib chiqiladi.

References

Ходжаева, Н.А. (2021). Критерии оценки работы на экологически ориентированном рынке труда Республики Узбекистан. Американский журнал социальных и гуманитарных исследований , 2 (10), 62-67.

Jolliffe, Ian T.; Cadima, Jorge (2016-04-13). “Principal component analysis: a review and recent developments”. Philosophical Transactions of the Royal Society A: Mathematical, Physical and Engineering Sciences. 374 (2065):20150202. doi:10.1098/rsta.2015.0202. PMC 4792409. PMID 26953178

Khodjaeva, N. A., & Jumanova, A. B. (2022). Management And Its Components In Tourism Industry Of Uzbekistan. Nazariy va amaliy tadqiqotlar xalqaro jurnali, 2(1), 51-56.

Dzhumanova, A. B., Kushakova, M. N., & Khodzhaeva, N. A. (2019). Formation of accounting management information in the control system of enterprises of JSC “Uzbekistan Railways. International Journal of Advanced Science and Technology, 28(14), 32-36.

Нуримбетов, Р., & Ходжаева, Н. (2022). Перспективы и предпосылки развития зеленной экономики в Республике Узбекистан. Общество и инновации, 3(4), 5-10.

Published

2024-07-21

How to Cite

Xodjaeva, N., & Abdullaeva, N. (2024). TURISTIK HIZMATLAR BOZORI RIVOJLANISH TENDENSIYALARINING NAZARIY ASOSLARI. YANGI O‘ZBEKISTONDA MILLIY TURIZM ISTIQBOLLARI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qarshidu.uz/index.php/tc/article/view/740

Issue

Section

3-SHO‘BA. MILLIY TURIZMNI RIVOJLANTIRISHDA HAMDA JOZIBODORLIGINI OSHIRISHDA MARKETINGNING O‘RNI