Fanlarni o„qitishda simulyator dasturlaridan foydalanish
Fanlarni o„qitishda simulyator dasturlaridan foydalanish
Abstract
O‗quv jarayonida modellardan foydalanish yangi usul emas. Qadim-qadimdan o‗quv-o‗rganish
mobaynida turli modellardan foydalanib kelingan. Simulyatorlar o‗quv jarayoning qariyb barcha
jabhalarida: boshlang‗ich ta‘limdan boshlab oliy o‗quv yurtlarigacha, oddiy til o‗rganishdan tortib,
mexanika sohalarigacha qo‗llanilishi mumkin. Keyingi vaqtda hattoki, tibbiyot sohasida ham
simulyatorlardan foydalanilmoqda
References
Xullas, simulyator dasturlaridan foydalanish jarayonida talabalar ma‘ruza vaqtida o‗rgangan nazariy va
amaliy bilimlarini virtual bo‗lsada hayotga tadbiq qiladilar. Ushbu tadqiqotlar jarayonida bilimlarini
yanada mustahkamlash bilan bir qatorda nazariya hamda hayotiy tadbiqotlarning rivojlanishiga bevosita
hissa qo‗shadilar. Bundan tashqari, o‗sha simulyatorlarning ham yanada rivojlanishiga, yanada haqiqiy
hayotiy tadqiqotlarga yaqin natijalar beradigan darajaga chiqarishda o‗z hissalarini qo‗shishlari mumkin.
Bu o‗z o‗rnida talabalarni faqatgina ―tinglovchi‖ vazifasida qolmasdan, bevosita ilmiy-tadqiqot ishlarida
qatnashuvchilarga aylantiradi. Bu esa, o‗z navbatida talabalarda o‗qish va tadqiqotlarga bo‗lgan
qiziqishlarini yanada ortishiga olib keladi.