Matabgacha ta‟lim tashkilotlarida STEAM texnologiyasi asosida ta‟limning tashkil etilishi
Matabgacha ta‟lim tashkilotlarida STEAM texnologiyasi asosida ta‟limning tashkil etilishi
Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqolada STEAM texnologiyasi va uning ta‘limiy jarayonidagi o‗rni, STEAM
texnologiyasi muvofaqiyat qozonish va maqsadga erishishda yordam bera oladigan metod ekanligi,
STEAM texnologiyasini rivojlantirishdan kutilgan natijalari, ushbu texnologiyaning bola hayotidagi
ahamiyati va xususiyatlari haqida umumiy ma‘lumot berilgan.
References
G.Bogdanovich. Dopolnitelnaya obщerazvivayuщaya programma ―Multstudiya Moy mir‖
Sverdlovskaya oblast, 2018 g.
Master-klass dlya pedagogov ―Sozdanie multfilmov vmeste s detmi‖ М., 2018
Образовательный модуль ―Дидактическая система Фридриха Фрѐбеля‖. Маркова В. А., Аверин
С. А. - М., 2018.
I.V. Grosheva, L.G. Yevstafeva, D.T. Maxmudova, Sh.B. Nabixanova, S.V. Pak, G.E.
Djanpeisova ‖Ilk qadam‖ davlat o‗quv dasturi T: 2018. 1-81-b;
Т.С. Волосовес, В.А. Маркова, С.А. Аверина. СТЕМ-образование детей
дошколного и младшего школного возраста. М. Бином. Лаборатория знаний 2019.
Н.Г. Зайцева. Робототехника в детском саду. Краснодар 2019