Talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda zamonaviy ta‟lim texnologiyalari samaradorligi

Talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda zamonaviy ta‟lim texnologiyalari samaradorligi

Authors

  • Kayumova Gulshan Asrorovna,
  • Boymurodov Bobir Elmurodovich

Abstract

Annotasiya: Tezisda talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda zamonaviy ta‘lim texnologiyalari
samaradorligi muammolari keltirilgan. Zamonaviy ta‘limning asosiy vazifasi mutaxassislar tomonidan
dunyoni ijodiy oʻzgartirish metodologiyasini oʻzlashtirishdir. Ijodkorlik jarayoni birinchi navbatda yangi
narsalarni kashf qilishni oʻz ichiga oladi: yangi obyektlar, yangi bilimlar, yangi muammolar, ularni hal
qilishning yangi usullarini. Ta‘limni faqat bilim va koʻnikmalarni egallashga qisqartirish mumkin emas,
buning eng yuqori maqsadiga erishish, oʻz-oʻzini anglash va ijodda oʻzini namoyon qilish vositasi
hisoblanadi

References

Shokirova Ch.T. Talabalarning ijodiy fikrlashini rivojlantirish va dasturiy nazorat asosida o‗qitish samaradorligini oshirish. Diss. ... ped.fan.nom. Andijon., 2009 – 132 b.

Muslimov N. va boshq. Pedagogika / Nopedgogik OTM uchun). – T.: TDPU. 2013. 95 b 3.Nasritdinova U.A. Kompyuter grafikasi fanini o‗qitishda uch o‗lchamli modellashtirish vositasidan foydalanish metodikasi: ped.fanl. bo‗yicha fals.dokt. ... dis. – T.: 2018. – 160 b.

Rahimov B.X. Yoshlarni ilmiy ijodiy faoliyatga yo‗naltirish asoslari. - Toshkent: Fan, 2010. – 128 b.

Published

2024-06-06

How to Cite

Kayumova , G., & Boymurodov, B. (2024). Talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda zamonaviy ta‟lim texnologiyalari samaradorligi: Talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda zamonaviy ta‟lim texnologiyalari samaradorligi. MODERN PROBLEMS AND PROSPECTS OF APPLIED MATHEMATICS, 1(01). Retrieved from https://ojs.qarshidu.uz/index.php/mp/article/view/659

Issue

Section

Information technologies in education