Talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda zamonaviy ta‟lim texnologiyalari samaradorligi
Talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda zamonaviy ta‟lim texnologiyalari samaradorligi
Abstract
Annotasiya: Tezisda talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishda zamonaviy ta‘lim texnologiyalari
samaradorligi muammolari keltirilgan. Zamonaviy ta‘limning asosiy vazifasi mutaxassislar tomonidan
dunyoni ijodiy oʻzgartirish metodologiyasini oʻzlashtirishdir. Ijodkorlik jarayoni birinchi navbatda yangi
narsalarni kashf qilishni oʻz ichiga oladi: yangi obyektlar, yangi bilimlar, yangi muammolar, ularni hal
qilishning yangi usullarini. Ta‘limni faqat bilim va koʻnikmalarni egallashga qisqartirish mumkin emas,
buning eng yuqori maqsadiga erishish, oʻz-oʻzini anglash va ijodda oʻzini namoyon qilish vositasi
hisoblanadi
References
Shokirova Ch.T. Talabalarning ijodiy fikrlashini rivojlantirish va dasturiy nazorat asosida o‗qitish samaradorligini oshirish. Diss. ... ped.fan.nom. Andijon., 2009 – 132 b.
Muslimov N. va boshq. Pedagogika / Nopedgogik OTM uchun). – T.: TDPU. 2013. 95 b 3.Nasritdinova U.A. Kompyuter grafikasi fanini o‗qitishda uch o‗lchamli modellashtirish vositasidan foydalanish metodikasi: ped.fanl. bo‗yicha fals.dokt. ... dis. – T.: 2018. – 160 b.
Rahimov B.X. Yoshlarni ilmiy ijodiy faoliyatga yo‗naltirish asoslari. - Toshkent: Fan, 2010. – 128 b.